אינסטלטור בקריות

כל שיבוש במערכת האינסטלציה עלול לגרום לנו לאי נוחות ולפגיעה באיכות החיים, אך לא כל תקלה במערכת האינסטלציה מחייבת הזמנת אינסטלטור. יש תקלות שאותן תוכלו לפתור לבד. אם ניסיתים ולא הצלחתם, חפשו המלצות על אינסטלטור בקריות, אינסטלטור מקצועי וותיק אשר מצויד בכלי עבודה חדשניים ועדכניים.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

 

אינסטלטור בקריות – שמונה טיפים ועצות טובות

אם יש לכם סתימה בשירותים, אם אתם מורידים את המים באסלה, והם עולים, רוקנו את האסלה וקחו פומפה ונסו לפתוח את הסתימה. לא הצלחתם? גשו לחנות חומרי בניין וקנו קפיץ ברזל מיוחד, השחילו אותו אל מעמקי האסלה ונסו שוב לפתוח את האסלה. אם גם עכשיו אתם לא מצליחים, כנראה שהסתימה באסלה עמוקה מאוד ואתם נדרשים לעבודה מקצועית של אינסטלטור.

יש לכם סתימה בכיור? מתחת לכיור נמצא סיפון. פתחו אותו ורוקנו את כל המים שהצטברו בו. עכשיו קחו קפיץ ברזל והעבירו אותו בצנרת המים מכיוון פתח הניקוז בכיור אל הסיפון. אם הסתימה הייתה במקום קרוב, סביר להניח שהיא נפתחה, אם היא הייתה בעומק הצנרת, כדאי להזמין אינסטלטור מקצועי שידע לפתוח אותה ללא גרימת נזקים לצנרת.

בשוק יש היצע גדול של תרסיסים וחומרים כימיים המיועדים לפתיחת סתימות בצנרת. לא מומלץ להשתמש בהם, הם אולי יפתחו את הסתימה, אך יזיקו לצנרת.

כתמים על המרצפות הם אחד הסימנים של נזילת מים תחת הצנרת. אם יש לכם כתמים במרצפות הזמינו אינסטלטור המצויד במצלמה תרמית לאיתור נזילות. בעבר היו האינסטלטורים משערים היכן ממוקמת הנזילה והיו מרימים מרצפות רבות עד אשר הגיעו אל המיקום המדויק. אינסטלטור המצויד במצלמה תרמית ידע לאבחן את המקום המדויק של הנזילה בלי להרוס מרצפות רבות בדרך ולגרום לעלויות כספיות גבוהות.

אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין רב קומות ויש לכם סתימה בצנרת, ייתכן שמקור הסתימה הוא באחת הקומות הנמוכות בבית. לפני שאתם מזמינים אינסטלטור, כדאי לדווח לוועד הבית על הבעיה ולערב אותם בטיפול.

אם יש לכם סתימות חוזרות בצנרת עשו לכם מנהג קבוע, אחת לשבוע שפכו מים רותחים אל פתח הניקוז בצנרת. המים הרותחים יפתחו סתימות קלות וקרובות, ינקו את הצנרת וימנעו ריחות לא נעימים. מומלץ גם להניח רשת סינון על פתחי הניקוז בכיורים, רשת הסינון תמנע חדירה של שאריות מזון ולכלוך אל תוך הצנרת ותצמצמם באופן משמעותי את מספר הסתימות.

אם גיליתם תקלה במערכת המים או האינסטלציה בשעות הלילה או בסופי שבוע, אם היא אינה דחופה וסובלת דיחוי, הזמינו אינסטלטור בשעות העבודה המקובלות. אינסטלטורים מקצועיים נענים לקריאות עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, אך מחוץ לשעות העבודה הם גובים מחיר יקר בהרבה.

אם קיבלתם חשבון מים גבוה מהרגיל, ייתכן ויש לכם נזילת מים סמויה. סגרו את כל הברזים בבית וגשו אל שעון המים, אם הוא ממשיך להסתובב, יש נזילת מים ועליכם להזמין מיד אינסטלטור.