טיפול בשפכים ופינוי פסולת

פינוי שפכים ומטפלת בשפכים והעברתם לאתר מורשה של המשרד לאיכות הסביבה.
ביוביות הקריה מתמחה בפינוי שפכים ומטפלת בשפכים והעברתם לאתר מורשה של המשרד לאיכות הסביבה.
כאשר מיכלית שאיבת השפכים מסיימת לבצע את שאיבת השפכים כגון : שומנים , ביוב , חומר מינראלי, היא מעבירה אותם לאתר מיוחד שבו מתבצע טיפול בשפכים.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

חברת "ביובית הקריה" עוסקת בפינוי פסולת כימית ושפכים רעילים מסוגים שונים, כולל שמנים ושומנים הנוצרים בתהליכי ייצור שונים, בתעשייה, בבתי עסקים, במעבדות מחקר, במוסדות רפואיים, במוסכים, בתחנות דלק ועוד.
החברה מצוידת במשאיות איסוף במגוון גדלים לפינוי הפסולת הרעילה ומעבירה אותם אל חברת "אקו אויל" בחיפה, אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל המאושרת לטיפול בשפכים תעשייתיים, בפינוי פסולת, בפסולות שומניות ועוד. חברת "אקו אויל" פועלת בכפוף להיתרים מהמשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.


זקוקים לפינוי השפכים אל אתר מורשה? צרו קשר עם "ביובית הקריה", אנו מספקים שירותי פינוי פסולת וטיפול בשפכים בחיפה, בקריות, בשלומי, במעלות, בעכו, בנהריה, בקריית טבעון, בזכרון יעקב, בבנימינה וכרמיאל.

פנוי פסולת וטיפול בשפכים – חמישה דברים שחשוב לדעת!

פסולת ושפכים רעילים גורמים לנזקים כבדים מאוד לסביבה ולא בכדי הטיפול בשפכים הפך לאחד הנושאים המרכזיים בסדר היום של מדינות רבות בעולם ובתוכן גם מדינת ישראל.

שפכי תעשייה מכילים חומרים רעילים ומזהמים שונים העלולים לפגוע באיכות הסביבה. בין שאר הנזקים השפכים הרעילים עלולים לזהם את הקרקעות, את מי התהום, לפגוע באיכות מי הקולחין העירוניים ובאיכות המים המיועדים להשקיה. 

שפכי התעשייה מהווים רק כחמישה עשר אחוז מהשפכים המוזרמים למערכת הביוב בישראל, ועל אף זאת יש להם פוטנציאל של הרס גדול מאוד, הרבה יותר מחלקם היחסי בשפכים העירוניים. 

המשרד להגנת הסביבה קבע תקנות חייבות לפינוי וטיפול בשפכים ובפסולת רעילה. התקנות קובעות כי מפעלים, בתי עסקים, מסעדות, מוסכים, תחנות דלק וכל מקום שבו מצטברים שמנים, שומנים, שפכים ופסולת רעילה חייבים לפנות את השפכים למתקנים מיוחדים שהוקמו למטרה זו ולא אל מערכת הביוב העירונית המיועדת רק לטיפול בשפכים ביתיים, מערכת שאינה מסוגלת לטפל בפסולת ובשפכים המכילים חומרים רעילים. 

בפני מפעלי התעשייה ובתי עסקים המייצרים שפכים האסורים בהזרמה למערכת הביוב העירונית עומדות שתי אפשרויות, להקים מתקן לטיפול בשפכים בשטח בית העסק שיהפוך את השפכים לשפכים המותרים להזרמה למערכת הביוב העירונית או לפנות את השפכים למתקן מחזור העוסק במחזור, או בסילוק והטמנה של השפכים בהתאם לחוק.

 אם אין לכם מתקן לטיפול בשפכים האסורים, חברת "ביובית הקריה" תשמח להגיע אליכם ולפנות אל השפכים האסורים אל "אקו אויל", מתקן מורשה הפועל בהתאם לחוקים ולתקנות המחייבות.

כיום בעלי עסקים רבים בישראל נדרשים על פי תקנות החוק לבצע פינוי שפכים. ישנם שפכים שאינן מוזרמים לביוב ויש צורך לסלק אותם לאתר ייעודי. שירותי ביובית עבור טיפול ופינוי שפכים הינה הכרחית ונדרשת לעיתים קרובות. כיום ישנן שיטות מתקדמות לפינוי שפכים.

בביובים מרכזיים בערים גדולות יש צורך בפינוי שפכים באופן קבוע, השפכים מגיעים מכל מיני עסקים, חנויות, אזורי תעשייה, חקלאות, בתים פרטיים וכדומה. על מנת לבצע את פינוי השפכים בצורה תקינה יש צורך בהזמנת אנשי מקצוע המתמחים בטיפול בשפכים.

תהליך הטיפול בשפכים כולל פינוי, מדובר בפעולה המצריכה ידע מקצועי מאחר שהמשימה אינה כה פשוטה כפי שהיא נראית. על מנת לפנות שפכים בכמות גדולה יש צורך בטכניקה מסוימת השמורה לאנשי מקצוע המומחים בתחום. חשוב לדעת לבצע את פינוי השפכים בצורה נכונה כדי למנוע נזקים אקולוגיים לסביבה. פינוי שפכים כולל בתוכו פינוי של קווי ביוב, שאיבת בורות שומן וכדומה.

פינוי וטיפול בשפכים נעשה על ידי שימוש ברכב מיוחד, מדובר במשאית ביובית שתפקידה לבצע מספר פעולות הכוללות ניקוי קווי ביוב, שאיבת בורות שומן ועוד. הביובית מכילה צינור בלחץ מים גבוה שבאמצעותו ניתן לשאוב כמויות גדולות של מים במקרים של הצפה, כמו כן צינור המים יכול להזרים כמות גדולה מאד של מים בלחץ גבוה כדי לנקות את צנרת הביוב. לאחר פינוי השפכים מעבירים אותם לאזור מיוחד שבו הם עוברים תהליך של טיהור.

חשוב לבצע את פינוי השפכים באופן מקצועי כדי למנוע נזקים סביבתיים ואקולוגיים. כמו כן ישנה חשיבות רבה להעביר את הפסולת והשפכים למתקני טיהור מיוחדים בהתאם לתקנות החוק. על פי החוק, פינוי שפכים מתבצע בתהליך פירוק איטי וייחודי באתר המיועד לטיפול בשפכים. במקרים מסוימים משתמשים בחומרים מסוימים בשימוש חוזר.

תהליך הטיפול בשפכים מתבצע בהתאם לסוג, על מנת לבצע את הטיפול בשפכים בצורה תקינה יש צורך בידע מקצועי ומומחיות בתחום, אנשי מקצוע יודעים כיצד לפנות את הפסולת מבלי לגרום לנשק סביבתי. כיום ישנו מכשור וציוד טכנולוגי מתקדם לצורך ביצוע העבודה. השימוש בביובית נחשב לפתרון האופטימלי עבור פינוי וטיפול בשפכים בצורה יעילה ומהירה.

על מנת לבחור בחברה מקצועית לפינוי שפכים יש צורך בחיפוש אחר חברות המספקות את השירות דרך אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ופורומים. מומלץ לבדוק שיש ביקורות חיוביות על החברה ושיש לה וותק וניסיון בתחום. מומלץ לבדוק האם החברה זמינה לצורך ביצוע העבודה הנדרשת, יש מקרים שבהם ניתן להזמין שירותי ביובית במצבי חירום, ייתכן שהשירות יעלה יותר מתעריף שירות רגיל.

כמו כן ניתן לבקשת מהחברה המלצות מלקוחות קודמים, כדי לקבל חוות דעת על המקצועיות, אופי השירות וכמובן על המחיר. חשוב לדעת שיש כמה סוגים של רכבי ביובית, לכן כאשר מזמינים את השירות, חשוב לפרט לנציגי החברה את הבעיה בצורה מפורטת כדי להתאים את רכב הביובית הנדרש לצורך הטיפול בבעיה.

אולי תתעניין גם ב:

 חברת ביובית הקריה מספקת מגוון רחב של פתרונות  ומתן מענה מקצועי לבעיות כגון שחרור סתימות, ניקוי קווי ביוב, שאיבת בורות שומן, ניקוי צנרת הביוב, החלפת קווי ביוב, ניקוי שורשים, שאיבת מים בהצפה ועוד. החברה מספקת שירות מקצועי ואמין, תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, התאמה לצרכי הלקוח במחירים אטרקטיביים. מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לתת מענה לכל שאלה.