איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית, למה זה טוב ואיך אנו נעזרים בטכנולוגיה הזאת?

נזילות מים גורמות לנזקים כבדים, לחשבונות מים גבוהים, נזקים לצבע ולטיח, נזקים לריצוף ולחיפוי הקירות, לכתמים על הקירות, לעובש ופטריות, לבעיות עם שכנים ובמקרים חמורים אף להרס של תשתיות המבנה. נזילות מים אינן נעלמות מעצמן, מהרגע שהן פורצות הן מתגברות ויחד אתן גם הנזקים גדלים. חושדים שיש לכם נזילות מים, אל תמתינו, צרו עוד היום קשר עם צוות העובדים של "ביובית הקריה" רגע לפני שייגרמו לכם נזקים כבדים.

מצלמה טרמית
מצלמה טרמית המשתמשת אותנו באיתור נזילות

 

 

 

 

 

איתור נזילות – מהם הסימנים המעידים על נזילות מים

  • כתמים על התקרה, על הקירות או על האריחים ברצפה, פרקט מתנפח או חיפוי קירות נושר הם סימנים המעידים על נזילות מים בדירה.
  • כתמי עובש, קירות מתנפחים, פטריות או תפרחת על הקירות וריח רע נוצרים בשל התגבשות מלחים כתוצאה מנזילות מים.
  • חשבון מים גבוה מעל הממוצע עלול להעיד על נזילת מים סמויה בבית.
  • זרם מים חלש יכול להיות סימן של נזילת מים.
  • לא מצליחים לחמם היטב את החדר בחורף או לקרר אותו בימי הקיץ? נזילות מים גורמות לפגיעה ביכולת הבידוד של הקירות.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

איתור נזילות מים באמצעות ממצלמה טרמית

 יש סוגים שונים של נזילות, נזילות גלויות ונזילות סמויות. את הנזילות הגלויות קל לאתר, אך איתור נזילות במצלמה טרמית, או בעצם גילוי סמוי הדורש עבודה מקצועית וציוד משוכלל. גם אם סימני הרטיבות נראים על מקום מסוים בקיר, זה לא מעיד על מקור הנזילה. המים הם חמקמקים ומתפרצים במקומות שבהם הכי קל להם להתפרץ כמו סדקים בקירות ועוד. גם אם נשבור ונהרוס את הקיר שבו מופיעה הנזילה, קיימים סיכויים גבוהים שלא נגיע אל מקור הנזילה.

טכנולוגיית הצילום הטרמית היא טכנולוגיה חדישה המסייעת לנו לאתר במדויק נזילות מים ללא צורך בשבירה ובהרס מיותר ובעלויות כספיות גבוהות. המצלמה הטרמית פועלת על בסיס של קרינת אינפרא אדום, היא מצלמת את הקיר הבעייתי, היא פולטת קרני אינפרא אדומות וממירה אותם לצבעים כאשר אנרגיית החום נצבעת בצבעים חמים ואנרגיית הקור נצבעת בצבעים קרים. באמצעות הבדלי הצבעים יכול בעל המקצוע לאתר במדויק את מקור הנזילה. 

המצלמה הטרמית היא כלי רב עוצמה לאיתור נזילות, אך היא לבד אינה מספיקה. חשוב שלאיש המקצוע המפעיל את המצלמה תהיה הכשרה ייעודית וניסיון רב בהפעלת המצלמה. רק איש מקצוע מומחה בהפעלת המצלמה הטרמית ידע איך לקלוט את הנתונים 
שמעבירה המצלמה, איך לעבד ולתרגם אותם, להסיק את המסקנות הנכונות ולאתר את הנזילות בדייקנות וללא הרס מיותר. 

למצלמה הטרמית יש יתרונות רבים, היא מאפשרת לנו לסרוק שטחים רחבים ולאתר בדייקנות ובמהירות את מקור הנזילה גם במקומות הסמויים מהעין וקשים לבדיקה, היא מייתרת את הצורך בשיפוצים לאחר גרימת הרס מיותר וחוסכת כספים רבים. כמו כן קיים גם רובוט לצילום קווי ביוב לשטחים גדולים יותר.

צוות העובדים בחברת "ביובית הקריה" מצוידים בכלים חדשניים ומתקדמים לאיתור נזילות במצלמה טרמית, אנו נצליח לאתר כל נזילה ולתת מענה מקצועי לכל בעיה. אנו מציעים שירותים בחיפה, בקריות, בעכו, בנהרייה, בקריית טבעון, בזכרון יעקב, חדרה, בבנימינה, בכרמיאל, במעלות ובשלומי.