התקנת נקודות מים

לא אחת אנו נדרשים להתקין נקודות מים בחדשות בדירה, בבית, במפעל ועוד למגוון מטרות כמו להתקנת ברז או כיור נוספים, להתקנה של חיבור למדיח או למקרר חדיש ומשוכלל הדורש חיבור אל נקודת מים, להתקנה של מקלחת חדשה ולחיבור אל נקודת מים קיימת או חדשה, להשקיית הגינה או לבניית יחידה נפרדת אשר מטבע הדברים דורשת התקנת מטבח, אמבטיה או מקלחון הדורשים התקנת נקודות מים.

לנקודת מים חדשה יש השפעה ניכרת על החיים בבית, לכן חשוב שהעבודה תהיה מהירה, יעילה ומדויקת. חברת "ביובית הקריה" שמחה לעמוד לשירותיכם ולהתקין לכם נקודות מים במהירות ובמקצועיות. נשמח להעניק לכם שירותי התקנה באזור הקריות, עכו, נהריה, זכרון יעקב, חיפה, קריית טבעון בנימינה, מעלות, כרמיאל ושלומי. 
צרו קשר, אנו מצוידים בידע ובמכשור עדכני וחדיש, זמינים ומגיעים במהירות!

מלא פרטים ואנו מתקשרים

התקנת נקודות מים – שישה דברים שחשוב לדעת

כדי להתקין נקודת מים חדשה יש צורך בחיבור מתאים לתשתית המים. במהלך העבודה יש לפתוח את הקיר, לגשת לצנרת עצמה, דרך הצנרת להתקין מפצל מתאים שהחלק הסופי שלו יהיה במיקום שבו תרצו להתקין את נקודת המים החדשה. בסיום העבודה מתקינים את הכלי שממנו יצאו המים ומחברים אותו אל צנרת המים.

כדי להתקין בהצלחה את נקודת המים החדשה יש להבין היטב איך פועלת צנרת המים, לדעת לבצע קידוח בקירות ולגשת אל הצנרת בלי לפגוע בצנרת עצמה. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור להתקנת נקודת מים חדשה, אינסטלטור מקצועי יבצע סיור מקדים בבית שלכם, יכיר היטב את הצנרת ורק לאחר מכן ייגש לעבודה.

העלות של התקנת נקודת מים חדשה אינה קבועה ומשתנה בהתאם לתנאי השטח ולמורכבות העבודה. העלות הממוצעת של התקנת נקודת מים עולה כמה מאות שקלים, אך במקרים מיוחדים היא עלולה לעלות הרבה יותר.
 הגורמים העיקריים המשפיעים על המחיר של התקנת נקודת מים נוספת הם אורך הצינור, אופי הצנרת, סוג הצנרת ועוד. ככל שצנרת המים החדשה תהיה ארוכה יותר, כך המחיר עלה בהתאם וככל שאיכות הצנרת תהיה גבוהה יותר, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.

יש שני סוגים של צנרת, צנרת גלויה וצנרת סמויה הנמצאת מתחת לרצפה או בתוך הקיר. הרכבת צנרת סמויה מורכבת וקשה יותר לביצוע ומחירה יהיה בהתאם.
 כאשר אתם מחפשים חברה להתקנת נקודת מים, חשוב לוודא שבחרתם איש מקצוע מומחה בתחום. בקשו לראות עבודות קודמות או המלצות של אנשים התקינו צנרת מים והיו מרוצים. 

מעוניינים להתקין נקודת מים חדשה בבית, צרו קשר עם "ביובית הקריה", אנו מגיעים לעכו, נהריה, חיפה, הקריות, שלומי, מעלות, בנימינה, כרמיאל, קריית טבעון וזכרון יעקב.