שאיבת בורות שומן

בורות שומן הם ביובים שבהם ישנה הפרדה בין נוזלים לשומנים, בורות אלו מייצרות פסולת שומנית. נבורות שומן הם למעשה ביובים שבהם ישנה הפרדה בין נוזלים לשומנים, בורות אלו מותקנים במסעדות לדוגמה, אשר מייצרות פסולת שומנית. ההפרדה בין השומנים לשאר הנוזלים מיועדת לשמירה על תפקוד תקין של מערכת הביוב ובעיקר של הצינורות, שכן שומן עשוי לסתום אותם בקלות ולגרום לבעיה או להצפה. לכן, חשוב לבצע שאיבת בורות שומן לעתים קרובות ובאופן קבוע.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שאיבת בורות שומן

חברתנו מתמחה בהענקת מענה יסודי ומקצועי בכל הקשור לבעיות ביוב כגון:

  • שאיבה של בורות שומן
  • פתיחת סתימות
  • שאיבת הצפות
  • שטיפות צנרת ועוד…

את כל אלו מבצעת החברה באמצעות ביובית – רכב השירות של החברה בעלת מפרט טכני גבוה אשר מסוגלת להתמודד עם כל בעיה.
בורות שומן אינם נחשבים לבעיה מיוחדת אך חיוני להתמודד עמם באופן מקצועי, אחרת יכול להיגרם נזק משמעותי מבחינות רבות.

שמירה על תפקוד תקין

מסעדות ובתי עסק בתחום המזון בעיקר מקפידים על התנהלות תקנית מבחינת תברואה והיגיינה בכדי לשמור על האישורים הנדרשים לתפעול העסק. שאיבת בורות שומן לדוגמה, מהווה חלק בלתי נפרד מהתנהלות זאת, ובית עסק שלא עוסק זאת מסתכן בהצפות ביוב, ריחות לא נעימים, זוהמה ועוד – גורמים אשר יגרמו לבריחת לקוחות ואפילו לסגירת העסק, ובצדק.

חשוב להדגיש בורות שומן אשר נשאבים באופן קבוע משמרים את תפקוד הביוב והצינורות
ביצוע שאיבת בורות שומן זאת על ידי גורם מוסמך כמו חברת אבנרי שאיבות לדוגמה, יביא לשקט נפשי של הלקוחות, אשר אחת מהבעיות הקשות והמתישות ביותר שהם יכולים להיתקל בהן היא הצפה של הביוב.

צוות החברה מגיע במהירות לבית העסק ומספק את השירות ללא עכבות באמצעות הביובית שמספקת מענה רחב לכל בעיה.

שאיבת בורות שומן הינה פתרון אופטימלי עבור סתימה בצנרת הביוב. מקורות שונים של שומן עלולים לגרום לזיהום הקרקע שאליה הם נשפכים. בעלי עסקים שונים כגון מסעדות, מפעלי מזון, בתי מלון, עסקים לממכר מזון ועוד מחויבים בהתקנת בורות שומן שתפקידם הוא לאגור את השומנים. כיום ישנן תקנות של משרד איכות הסביבה ומשרד הבריאות שנועדו למנוע זיהומים והיווצרות של ריחות לא נעימים שנגרמים כתוצאה מאי פינוי של בורות השומן. התקנה מחייבת ריקון של בור השומן לעיתים קרובות.

בורות שומן הם בורות שתפקידם להפריד את השומנים שבהם עושים שימוש בבתי עסק שונים, המטרה היא לבודד את השומנים משאר הפסולת המוזרמת לביוב.

היוצרות שומנים במערכת הביוב היא פעולה הכרחית בכל מטבח תעשייתי. מדובר בבעיה תברואתית שמצריכה עקביות וטיפול מיידי מאחר שעלולה להיווצר סתימה שנגרמת כתוצאה מעודף שומנים שלא מפונים מצינורות הביוב. סתימה בצינור הביוב עלולה לגרום להפצת ריחות לא נעימים ולהופעה של מזיקים שונים כגון חיידקים וזיהומים שמביאים איתם עכברים, תיקנים ועוד.

שאיבת בורות שומן מתבצעת על ידי ביובית. התפקיד של הביובית הוא שאיבה של השומן במהירות גבוהה, כמו כן יש לביובית צינור ארוך המסוגל להגיע למקומות לא נגישים. הביובית יוצרת מעין ואקום ובדרך זו היא שואבת את השומנים, לאחר מכן הביובית מזרימה מים בלחץ גבוה אל תוך צינור הביוב. המים גורמים לפירוק הסתימה והם מסייעים לניקוי הצינורות ובורות השומן.

 חשוב שביצוע עבודת  שאיבת בור השומן תתבצע על ידי איש מקצוע מומחה בתחום. מי שמומחה לביצוע שאיבת בורות שומן הוא אינסטלטור מקצועי ומוסמך, כמו כן ישנם קבלנים שעוסקים בתחום. חשוב לוודא שמי שמבצע את העבודה הוא איש מקצוע, בעל ניסיון וותק ויוכל לעשות את העבודה בצורה מקצועית, יסודית וקפדנית.

 

אולי תתעניין גם ב:

חברת ביובית הקריה מתמחה מספקת מגוון רחב של פתרונות ומענה מקצועי לשחרור סתימות, שטיפת קווי ביוב, שאיבת בורות שומן, פינוי פסולת ושפכים, ניקוי צנרת ביוב ועוד. החברה משתמשת בכלים וציוד טכנולוגי מתקדם ובהתאם לתקנים מחמירים של משרד איכות הסביבה והרשות להגנת הטבע. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה.