שאיבת מים וביוב

ביוביות הקריה מעניקה ללקוחותיה שירותי ביובית ושאיבה של מים ושל ביוב.

החברה מתמחה בשאיבת מי גשמים ומי ביוב ממרתפים, דירות ובתים,כמו גם בשאיבת מים מדירות לאחר פיצוצי צנרת, פינוי שומנים לאתר מורשה, ואישור של איכות הסביבה, שאיבת בורות ספיגה, רקב ושומן, אחזקה שוטפת של מוסדות, גני אירועים וכיוצא באלה. כמו כן, החברה מתמחה בביצוע עבודות שטיפת צנרת בלחץ גבוה באמצעות ביובית, וכן בפתיחת סתימות, הסרת שורשים וניקוי הצנרת באמצעות ביובית ושאיבת בורות שופכין ממסעדות וכיוצא באלה.

מלא פרטים ואנו מתקשרים

שירותי הביובית ניתנים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ללקוחות בכל רחבי הארץ. שרות מהיר וזול

הצפת מים מהביוב היא בעיה נפוצה, שעשויה לקרות לאנשים בביתם הפרטי או במרכז הרחוב, בביוב המרכזי.
למעשה, לא מדובר במים טהורים אלא בנוזלים מזוהמים שגורמים לסירחון נוראי, לפסולת ולהפרעה בסדר היום של התושבים, כמו גם לבעיה היגיינית ותברואתית של ממש.
בכדי לטפל בדרך הטובה ביותר בבעיה זאת יש לבצע שאיבות מים מהביוב – פעולה המתבצעת על ידי משאבת וקום או משאבת לחץ אשר משחררות בדרך זאת את הסתימה ומנקות את המערכת כולה למניעת הישנות מקרה זה.
ההתמחות שלנו
חברתנו מתמחה בביצוע שאיבות מים מביובים בסדרי גודל שונים ועובדת בצמוד לעיריות ולמועצות בכל הקשור לנושא זה. ברשות החברה הציוד הטכני הדרוש במקרים אלו, המותקן על גבי רכבי הביובית. הצפת מים שכזאת היא בעיה שיש לטפל בה במהירות רבה ובמקצועיות – מה שהצוות המקצועי של אבנרי שאיבות יודע היטב לעשות, גם במקרה של מערכות ביוב ישנות או תקולות

שירותי שאיבת מים נדרשים בעת הצפה בבית או מחוצה לו, הצפת מים תיתכן בחללים שונים בסביבת המגורים כגון הצפה במקלטים או בפנים הבית. ניתן לטפל בהצפת מים על ידי שאיבה. פעולת השאיבה מתבצעת באמצעות ביובית, מדובר במשאית ייחודית שמכילה ציוד המיועד לטיפול בבעיות ביוב שונות כגון טיפול בהצפות מים, איתור נזילות ודליפות של מים על ידי ציוד צילום טכנולוגי מתקדם. המערכת מאפשרת זיהוי של מקור הנזילה בצורה מתוחכמת והופכת את תהליך האיטום לפשוט וקל ביותר.

השימושים של ביובית נדרשים לצורך טיפול בתקלות כגון נזילות במערכת הביוב, טיפול בהצפות מים במקומות כגון חניון תת קרקעי, מקלטים וכדומה. חשוב לדעת שיש סוגים שונים של רכבי ביובית ומומלץ להתאים את סוג הביובית בהתאם למקרה הספציפי. בנוסף לכך באמצעות ביובית ניתן גם לספק שירותי שאיבת מים, שאיבת בורות שומן וספיגה.

השימוש בביובית ניתן רק לאחר אישור של המשרד להגנת הסביבה, הסיבה לכך טמונה בעובדה שביובית מובילה חומרים רעילים ומסוכנים ולכן יש צורך באישור מיוחד. לביובית יש יכולת לשאוב כמות גדולה של מים במהירות גבוהה ולכן היא נחשבת יעילה במיוחד במקרים של הצפת מים.

ניתן לטפל בהצפת מים על ידי ביובית  או שניתן לטפל בבעיה באמצעות משאבה טבולה. לאחר שאיבת המים יש לייבש היטב את האזור, חשוב לדעת שלא מומלץ לחכות זמן רב מרגע גילוי הצפת המים ועד לזמן השאיבה, ייתכן נזק גדול לרכוש ולכן יש לפעול מהר ככל הניתן. יש לפנות לחברה או לבעל מקצוע המספקים שירותי שאיבת מים מקצועיים. שאיבת מים מתבצעת ברוב המקרים במרתפים, מקלטים וגם בבתים פרטיים או במקומות ציבוריים.

הצפת מים היא בעיה שיש לטפל בה במהירות. כאשר ישנם כמויות גדולות של מים ומאבדים מהר מאד את השליטה, זה עלול להיות מסוכן וגם לגרום לנזק גדול לקירות הבית, לריהוט, לדלתות ועוד.

לאחר שאיבת הצפה,. לאחר שאיבת המים בהצפה יש צורך בתהליך ארוך של שיקום הנזקים שנגרמו לרכוש, יש צורך בתהליך ייבוש והחזרת הרכוש למצב תקין, כמו כן במידה ונגרמו נזקים למבנה, יש לבדוק ולתקנם בהתאמה. יש כמה פעולות שמבצעים על מנת לשקם את הדירה. אחת הפעולות החשובות ביותר הינה איתור מקור הרטיבות, איתור וזיהוי מוקדם של מקור ההצפה חשוב כדי למנוע חזרה של המצב וכן כדי לבצע איטום שיגן על המבנה מפני נזילות ודליפות מים חוזרות ונשנות.

בנוסף לכך, שאיבת ההצפה הינה שלב ראשון בתהליך ייבוש המבנה וחזרתו למצב תקין. כמו כן יש לבצע ייבוש תת רצפתי שנועד לייבש את המים שנלכדו מתחת למרצפות. בנוסף לכך יש לטפל במניעה של עובשים שעלולים להיגרם.

הצפת מים במרתפים הינה מטרד שעלול לגרום לנזקים רבים. כאשר כמויות גדולות של מים נאגרות באזור המרתף יש לטפל בבעיה באופן מיידי. אזור המרתף הוא בדרך כלל תת קרקעי ולכן יש קושי בניקוז המים. הנזק שעלול להיגרם לריהוט עלול להיות גדול, לכן חשוב לפנות בהקדם האפשרי לשירותי שאיבת מים על מנת לבצע ניקוז של המים באופן מקצועי.

שאיבת מים ממרתף מתבצעת על ידי משאבות חשמליות, השירות ניתן גם במצבי חירום, 24 שעות ביממה. ככל שמקדימים לפנות לשירותי שאיבת מים כך ניתן יהיה להציל חלק גדול יותר מהרכוש. אצלנו בביובית הקריה ניתן לפנות על מנת לקבל שירותי שאיבת מים מקצועי, אמין ומיידי. נשמח לתת מענה לכל שאלה.